понеділок, 10 грудня 2012 р.

МОДУЛЬ 8 РЕФЛЕКСІЯ



Цей модуль поміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;обмежити кількість критеріїв до необхідних;залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;

Немає коментарів:

Дописати коментар